Wednesday, March 7, 2007

Vi älskar att knulla!!!


Olinda älskar både att knulla och älska!!!
Sex är ett fascinerande och extremt känsligt ämne. Alla tänker på det och de flesta vill hänge sig åt sex så mycket de kan , vissa undantag finns dock.Det finns folk som av religiös övertygelse anser att sex är syndigt och inte är något man bör hänge sig åt innan äktenskap. Andra människor vill ha sex med allt och alla utan preferenser och kan till och med bli beroende av sex i desperat behov av att få känna sig åtråvärda och älskade.
Sedan så har vi de selektiva som har sex men är mer svårflörtade och söker efter en viss typ av kille eller tjej i hopp om att förhållande skall leda till sex eller tvärtom. Sedan så har vi de som inte tycker om sex alls, det är ovanligt men förekommer de är asexuella och är inte i behov av sexuella eskapader.I vilket fall som helst så är sex något som de flesta tänker på varje dag och ibland utan att reflektera över det. Sex är inte bara något som vi utövar utan det används även i media och reklam i hopp om att kunna locka oss till att köpa och konsumera alla dessa i många fall extremt onödiga produkter.Sex är i vissas ögon något oanständigt och i andras fall något helt underbart. Jag tycker sex är något naturligt men jag tillhör den mer selektiva skaran som vill att förhållande skall leda till sex. Många av mina tjejkompisar har gjort tvärtom det vill säga sex leder till förhållande och det funkar för dem.
Vi är alla olika och vår hunger för sex yttrar sig på olika sätt. Den gruppen av individer som jag stör mig mest på är hycklarna de som utger sig för att vara selektiva men trosorna eller kallingarna åker av så fort de fått en grogg innanför bältet. Det är dubbelmoral och går inte hem hos mig i alla fall.Hellre då någon som älskar sex och står för det, det är upp till var och än vad de vill göra bara man inte skadar eller sårar någon.
Svensken är komplex på många sätt och vis, vi är öppna med sex på ett sätt men ändå inte, vi är motsägelsefulla i vårt sätt att se och porträttera sex både i media och i samhället. Sexig TV är något som det kommer att ta ett jäkla tag att få åtnjuta med tanke på hur media styrs av en drös äldre män i Lindex kostymer och med en styrelse tänkande som inte tillåter vare sig en glamorös eller sexuell miljö på eller utanför TV rutan men gärna kan tänka sig sexuella eskapader på helgerna med frugan. Men varför kan vi inte ge Svenska folket lite sexig underhållning och då menar jag både kvinnor och män.
Svaret är enkelt, det är inte anständigt eller familjevänligt, jag förespråkar givetvis inte mjukporr på rapport, utan jag vill bara se nya fräscha ansikten i rutan som är sköna att vila blicken på. Tv tappar siffror för var dag som går och alla unga väljer nätet eller film som alternativ, så alla dessa Tv chefer borde kanske ta och vakna till och inse att nätet är större än Tv som medium. Det är mer ocensurerat och mer innovativt och modärnt och känns fräschare.
Om vi skulle låta folk få vara lite tokig och glammigare så skulle vi ha ett roligare Sverige, med tanke på allt hemskt och ondskefullt som händer i världen så är det alltid ett trevligt tillskott med lite värme och glamour. Jag vill inte komma hem för att sätta mig framför Teven och slå på ett program som får mig att känna mig självmordsbenägen efter det är slut utan upplyft , glad och ja varför inte kåt! Livet är alldeles för kort och det gäller att ta tillvara på varje sekund för du vet aldrig när det är över. Lev livet som det inte fanns en morgondag och stanna upp varje dag och se dig omkring.
Jag är en livsnjutare och det står jag för, om du ursäktar så skall jag gå ut och sätta mig i solen nu för att ta en kaffe.

Don’t hate me cause you aint me
Xoxo
Olinda 666

3 comments:

-:♠ TTG ♠:- said...

Bra skrivet!
Keep it up

JohnV said...

I couldn´t agree more.
Keep up the great work
//
johnvalencia.blogg.se

valentina said...

awawawa pulla du?olinda du e bäst....jag diggar dig du e min idol.älskar din video.playboy bunny!!fett grym!!!lämna ett kommentar till mig oxå gumman!!!all my love/valentina